Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми при палене и ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми при палене и ускорение

    Здравейте!

    Скоро се наложи да сменям датчика на Хол и с него смених ангренажния ремък и паразитната ролката.След като си взех колата лампата,която е като пръскаща дюза изгасна,но сега колата не пали като преди,понякога дори гасне и пали от втория път.Като я форсирам,като сваля обототите припръдва и все едно тръгва да гасне и се разтраква за секунда,но не гасне.Като дам газ пък на която и да е предавка от вътре се чува за 2-3 секунди звук все едно имам турбо.Най-странното,че преди докъто загрее прекъсваше и не вървеше,сега не го прави.А и още нещо,болтовете на разпределителните валове се бяха бая разхлабили,и добре че съм имал късмет,че иначе щеше да стане олеле-малеле ако се беше счупило нещо.А като карам с 145-150 и пусна газта имам някаква вибрация като резонанс. Да вметна прочетох бая тем,но не намерих задоволителен отговор.


    Колата е 1.4 TS!

    Благодаря предварително!

  • #2
    Сигурен ли си, че е зацепена правилно?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първо не беше и работеше на 2 цилиндъра и се тресеше много.Но след това я закарах на друг майстор,който каза 4е тоя е преско4ил два зъба и го зацепи на ново.След това палеше добре и вървеше.Не съм сменял свещите и имам съмнение да не е от тях,но не съм сигурен.

      Comment


      • #4
        Първо провери дали е зацепена като хората - с пети, после ако има все още проблем търси другаде
        145 QV ex.
        146 Boxer TOTAL ex.
        147 T.S. Sele top

        Lancia Dedra 2000 16

        Comment


        • #5
          Май не е зацепван с пети,а по белезите го правиха втория път като взеха горна мъртва точка.

          Comment


          • #6
            При такива "зацепвания", много често това причукване е от "начукани" клапани.
            Зацепете я правилно с пети, а после замерете и компресията, за да стане ясно, да не са изкривили някой клапан и да не затваря добре.Не искам да те плаша, но логиката води на там!
            Успех!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Благодаря колега,ще ходя да го видят другата седмица да го гледам при някой майстор.Задсега хвърлих бая пари и останах на сухо.Така,че ще карам така една,две седмици дано няма проблем.


              Продължението от днес.

              Сега почна да си гасне в движение.На включен климатик,незнам дали вси4ки така правят,но трябва да дам бая газ да тръгне нормално.

              Comment


              • #8
                Колега ,моята не гаснеше ,но също нямаше мощност ,като твоята.
                Свещите от кога не са сменяни ?Свали ги ,ако можеш и виж ,ако са много загорели на челото ,значи са за смяна.
                155 96' 1.6 16v 1++hp???
                Mazda 626 84'
                Събуждам се ,a гледам спя?!sigpic
                ex' 145 97' 16V TS

                Comment


                • #9
                  абе тя тая кола е за сваляне на главата. кой знае на къде са въртели валовете, свещите са последна грижа.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Валовете са затегнати и оправени.Най-вероятно 6а да е от свещите,ама нямам пари сега да ги сменям.Като ги сменя 6те пи6а да видим дали 6те има разлика.

                    Comment

                    Working...
                    X